4 mars

Tjena alla sötnosar.
Imorgon åker jag till Riga och shoppar med mamma.
Så ni får ha det så bra medans jag är borta.
Jag kommer hem på lördag kväll.
sotttnos lista
Största glädje just nu? Mina kompisar
Vem skulle du dö för?oj, vet inte riktigt .
vilken är din favoritfilm?
vet inte riktigt
vad är det snyggaste på dig? Mina ögon
Hur mycket är klockan nu då?19.56
Brukar du göra smileys?Ja alltid <3
Har du på dig för kläder nu? Japps<3
Har du tappat kontakten med någon du saknar: Ja tyvärr
Fryser du ofta?: Nej jag är varmblodig
Tycker du att du är söt?Ja, sweet like suger<3
Har du ett landställe? Japp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Nja
Vem litar du mest på? mig själv
När grät du senast ?Oj det var ett tag sen.
Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
vältränad, helst magrutot gr<3
/xoxo sotttnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0