6 september<3

Tjena alla sötnosar där ute<3
Idag är det söndag om ni inte visste det redan.
Den hära helgen har varit både röj och skön.
I fredags var jag på skumparty vid Gamala Tryckeriet.
Det var skit kul vara där med tjejerna vi dansade hela kvällen lång.
Vi åkte inte hem förens kvart över 2 på morgonen.
Alla ni vet kändis bloggarna som dom kallar sig vara där.
Paow,kissie,dessire ni vet dom.
Snaka om att dom verkligen inte är nåt i verkligeheten
man känner knappt igen dom.
Snacka om att dom Photo shopar deras bilder jätte mycket.
Fast dom är inte så fjortisar som jag trodde efter som
dom hade inte hotpants utan dom hade leggins och tunnika.
Det tyckte jag var skit bra att dom hade det.
I går tog jag det bara lungt på landet åkte med pörona ditt.
Vart helt skrubblig och slut efter i Fredags.
Men det var värt det <3
Idag ska jag kanske vara med Hoffe eller Sara .
Få se vad som händer.
Dom flesta ligger säkert och sover fortfarande efter igår.
Dagens citat : Innan vi lever,är livet inte något,
men det tillkommer oss att ge det en mening och
värdet är inget annat än det vi väljer själva.
Det var allt från eran sotttnos.
Puss å kram sotttnos<3<3
Mera bilder från skumpartyt kommer senare.



                                                            Skumparty i Miami <3 (lånad bild)

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Det var förra veckans tävling, men du kan vara med imorgon/på tisdag då jag har en ny veckans blogg!

2009-09-06 @ 17:35:40
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0