15 oktober<3

Tjena alla söta blogg läsare<3
Svar från frågestunden.
Vad gillar jag att göra?
Jag gillar att vara med vänner och blogga,festa.(träffa nya folk)
Hur är du som person?

Jag är snäll, glad, rolig tjej.
Vilken är din favoritbloggare?
Det är
http://grymtroligperson.blogg.se/.
Han är en bra rolig person i verkligheten också.
Klädstil?
Min klädstil är blandat jag gillar MQ
gina tricot dom affären handlar jag mest kläder i.
Jag gillar att blanda dyra kläder med billiga.
Ja allt möjligt helt enkelt.
kläderna som är snygga är min stil kan man säga.
Ser du dig själv som en fjortis?

Nja sådär ibland kan man väll känna sig som en när man
har kanske vissa kläder eller smink på sig.
Men jag tycker jag inte är så mycket fjortis
har mera varit.
Längd/vikt?
Längd jag vet inte riktigt har inte mätt mig sen jätte längesen,
Men jag tror jag är nått mellan 166-170 där i mellan nåt.
Vikt hehhe det vill vi tjejer inte nämn hehee<3
Ps: fråga aldrig en tjej om hennes vikt .
Vi tjejer är lite känsliga med det.
Men jag tycker att jag har normal vikt.
Vad har du för musiksmak?
Jag har blandat musik smak,lyssnar till humöret.
/ tack så mycket för frågorna alla söta läsare
"Hoppas ni får en bra dag"
xoxo eran egna sotttnos<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

PUSS<33

2009-10-20 @ 13:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0