9 november

Tjena alla sötnosar♥
Fast jag kom en timme tidigare i skolan för
jag hade ingen lexion och ramlade och fick skrap sår på
handen så har det varit en bra dag ändå.
För vi fick reda på att vi kunde göra överaskingen på
lördag till min älskling Sara.
På onsdag fyller hon år och på lördag ska jag Osman göra en överasking
till henne och alla andra kompisar kommer vara med.
Kommer bli jätte kul men kan inte säga vad det är för hon läser min blogg.
På lördag då smäler det.
Har ni kära läsare gjort en överasking till nån ?
Puss å kram eran sotttnos♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha den där sista bilder var ju söt XD

2009-11-10 @ 18:56:30
URL: http://baramooaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0