10 maj<3

Heeeeej alla sötnosar<3
Idag är det sista dagen på helgen lite tråkigt,Men tiden går fort.
Om man kunde köpa tid då skulle jag verkligen göra det.
Ibland känns det som tiden inte räker till.
I veckan måste jag plugga till nationela
i matte har inte ens räknat matte i boken på hela läsåret.
Fast jag vill göra så mycket annat.
Fika med nåra tjejer som jag inte har träffat länge.
Sofie en tjej som jag träffade i sommras.

Tessan som jag inte heller har träffat på ett år
såg henne på bussen här om dagen och
Jessica som jag sist såg i Februari.
Tyvärr så vete fan om jag kommer att träffa någon.
Måste få G i matte, annars blir det sommar skola.
Det går inte att få det för jag har redan fått sommar jobb.
I helgen har jag varit med Josfin vi har gjort allt möjligt.
Nu ska ni få lite ögongodis tjejer<3
Så vi alla blir lite gladare...
Det var allt från mig !!
Puss å kram sotttnos<3




Kommentarer
Postat av: Karin =)

Vad gick du på för slags läger? :)

2009-05-12 @ 18:14:34
Postat av: Isabelle

sommarkurs i engelska.=)

2009-05-13 @ 22:25:30
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0