23 maj<3

Tjena alla sötnosar <3
var längesen sist jag skrev har haft fullt.
Sitter inte allts ofta på datan längre eller är hemma.
Tänkte berätta lite vad jag har gjort på lång helgen.
Jag har varit med kompisar och så har jag shoppat mycket.
Igår var jag på fest i Haninge hos tobbe en kille.
Jag åkte ditt till festen med kompisar jag inte hade träffat
på länge och kompisar jag hade träffat på länge.

Dom jag åkte ditt med vara Micke Martin,
Thesann
hennes kusin Sara, Sandra ,Jessica, Jossan.
Sen var det kanske lika många där.
Det var kul där bara det att jag vart skit full.
Har aldrig spytt så här när jag har varit på fest.
Så nu blir det inget drickade ingen på ett tag inte mycket i alla fall.
Idag har jag bara tagit det lungt.
Mådde inte så bra spydde imorse men nu mår jag mycket bättre i alla fall.
Men det var kul att träffa alla igen och att parta.
Det var allt från mig.
Hoppas ni har haft det bra i veckan.
Puss å kram sotttnos eran älskade bloggare<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0