27 maj<3

Tjena alla sötnosar <3<3
Idag hade jag skola som vanligt.
Efter skolan så var jag med Sara en stund
gick en promenad i området och pratade om
i helgen och om allt vi ska göra.
Idag ringde också mitt dagis till mig om praoven.
Nästa vecka ska min klass pravo på dagis.
Jag ska pravo på ett  dagis som ligger i segeltorp , barnen är mellan 1 till 3 år.
men jag får en extra dag för dagis hade en specilla dag nu på måndag.
Du är jag ledig så skönt!
Snart är det sommarlov längar börjar nästan räkna ner dagarna.
När jag kom hem så såg jag på 10.000 bc och åt Jordgubbar.
Filmen var bra jag kan rekommendera den till er alla.
Älskar jordgubbar<3<3
Puss å kram sotttnos<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0