17 jul<3

Tjena alla sötnosar<3
Have you miss me ?
I have miss to write.

Jag har varit mycket med kompisar
dom senaste dagarna sen sist jag skrev.
VI har festat badat m.m
Jag ska tips era saker man kan göra om ni har
tråkigt och inte kommer på något alltid bra att ha saker att
göra fast ibland är det bara skönt att ta det lungt.
De behöver vi alla göra lite då och då.
TIps saker man kan göra: bada
Grilla, Sola,Baka, Se på film, Fiska ,Prata,
Festa, Promenera, Spela spel, Läsa skvaller tidningar,
Fota, Åka på utflykt, Shoppa, Spa kväll med polarna kan man ha,
Klä ut sig , Sminka sig roligt ,umgås med massa m.m
Här har ni nåra tips hoppas ni hare roligt med dom.
Imorgon ska jag på maskerad fest och hade det kul.
Ska vara sjuköterska fick låna min kompis dräkt.

Puss å kram sotttnos<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0