10 juli<3

Tjena alla sötnosar<3
Hänt mycket nytt sen senast jag skrev.
Jag har gått på många fester och lärt känna massa
roliga folk och så har jag varit med min bästis mycket.
VI har gått på bio m.m tillsamans.
Det negativt är att jag har blivit playade av en kille.
Men det finns få killar där ute som är bra .
Ni som har en bra kille hål han kvar och nära dig.
Tips till er tjejer: Låt aldrig en kille köra över er eller
ljuga eller var otrogen du ska ni dumpa han på en gång.
Lyssna inte på hans lögner.
Även om han skriver Gumman babe sötnos och sånt tänk efter innan
om han verkligen menar det han skriver och vad han vill.

Filmtips:  The women , Transformance 2
skit bra filmer ni borde se dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0