16 december

Tjena alla sötnosar<3
Idag hade jag kort skoldag.
Efter skolan åkte jag till stan med nåra polare.
Jag handlade en juklapp till mamma.
citat:" vi alla är varandras änglar "
DAGENS VILL HA:kamra
DAGENS KLÄDSEL: jeans and kofta från London, linne med blommor gina tricot
DAGENS SMINK: mascara, max factor secon skin fondution, soldpuder
DAGENS FRISYR: Guldigt hårband med utsläppt hår
DAGENS HÄNDELSE: Robin glömde sin vantar på tåget
som han fick av mig osman i julklapp.
 vi höll upp dörren så sa tåg tanten bara vad är problemet.
Hon bara kan vi åka vidare nu sa hon i högtalarna lite pinsamt hehe.
/xoxo sotttnos<3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

:) ja

2009-12-17 @ 07:04:30
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0