24 Januari

Tjena alla sötnosar.
Svar från frågestunden..
Vilka bloggar läser du ?
Jag läser Paow, dessie, kissie ibland.
Annars brukar jag läsa Barbienadja och tiainen, Grymotroligperson.
vad tycker du om min blogg?
Din blogg är bra.
Vad gör du om 10 år?
Hm svår fråga jag vill göra mycket nära jag blir stor.
Vad är ditt drömjobb?
Model <3
Är du kär?
Nja ...
En bästa vän eller många andra bra vänner?
Jag har många bra vänner .
Har flera en bara en bästis.
svårt att välja bara en.
Frågor från ://izabellakarupovicc.blogg.se/
Vem är din förebild?
Min förebild är mamma.
Vem älskar du mest?
Svårt att säga men min familj typ.
Vad vill du bli när du blir stor?
När jag blir stor har jag flera saker jag vill bli b.l.a.
Skådespelare, model, Fest fixare, Pskykolog m.m
Har du några mål som du försöker att tillfredsställa?
 Jag har många mål.
* Nåra mål är att gå ner i vikt.
* Få bättre betyg.
* Få det roligt på mina Resor jag ska göra.
* Va Posentiv
* Finnas där för mina polare m.m
Från anonym..
/xoxo sotttnos

Kommentarer
Postat av: S A N N A

SV: Okej!:) jag har precis vart ute på en promenad i -13 grader :S :) Är allt bra med dej? :):)

2010-01-24 @ 21:40:48
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Tobias

Asgott godis ska du veta :D

2010-01-24 @ 21:52:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: E m m a a ♥

Fiin blogg :))

2010-01-26 @ 15:56:50
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0