9 september<3

Tjena alla sötnosar där ute<3
Idag är det 09-09-09.( cooolt)

Idag slutade jag 12 över 12 men var kvar i skolan
lite och gjorde klart Geografi läxa med nåra polare.
Sen kollade vi lite i Huddinge centrum
Jag köpte en jätte fin klänning på Vila för endas
200 kr.
Sen drog jag till stan och möte vino och en till snubbe
fick clubtopnotch biljetterna.
Crossfire kommer vara där och uppträda och The vocie
och mycket annat extra kommer finnas på plats.
Missa inte . Ni kan köpa biljetter av mig .
För mera info: www.clubtopnotch.se
Skriv bara en komentar på min blogg om du vill köpa biljett.
Sen när jag kom hem var jag med Sandra en stund.
Vi har blivit vänner igen kändes töntigt det vi bråkade om.
Har verkligen sakta min bästis.
Vi träffade nåra roliga killar också ute hehe<3
Citat : "Ta vara på det du har,kan vara borta i nästa sekund"
Puss å kram sotttnos<3<3


Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Hej,

jag drar nu igång Veckans Blogg på Sannas Rum igen!

Jag tänkte att du kanske ville vara med och synas i en

blogg med ganska många läsare i hela 7 dagar!

Om du vill det, klicka in här:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/dags-for-veckans-blogg.html



Ha det bra ♥

/ S A N N A

2009-09-11 @ 14:48:37
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0