3 september

Tjena alla sötnosar <3
Nu är det redan September .
Man känner i luften att det har blivit kallare.
Då är det mysigt och vara inne och se på film med vännerna.
I veckan har jag haft fullt upp .
Har inte haft tid och sitta på datan därför jag inte har bloggat på ett tag.
I veckan har jag varit i stan 3 gånger sålt biljetter handlat parfym m.m
Jag har varit med Catta ,Sara, Amis ,Jocke och erika m .m.
Jag  har aldrig haft en stund tråkigt i alla fall det är bra.
Jag vill tacka andrea som skrev så söt om mig i sin blogg.
I love you to honey<3
Andreas blogg: dinandrea.blogg.se
Dagens citat: "Va bara dig själv ,det är det som funkar i längden"
Imorgon blir det helg ska bli så himla kul med helg.
Den hära veckan har gått jätte fort.
Det var allt från eran sotttnos<3
Puss å kram sotttnos<3<3<3

  
Älsklingen Andrea<3

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så jätte mkt! :D :D

Kom just hem från en utekväll i skogen med öppen eld och gott sällskap :D Bilder finns på min sida :D



Sov så gott och hoppas vi hörs imorgon! :D

2009-09-04 @ 01:11:03
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt :D

ja, det var riktigt mysigt! :D



kram

2009-09-04 @ 14:29:10
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Andrea

aw älskling, va söt du är <3

2009-09-05 @ 20:14:39
URL: http://dinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0