16 september<3

Tjena alla sötnosar där ute<3
Idag har jag haft skola som vanligt
slutade tidigt idag vid lunch.
Handlade lite nytt smink efter skolan.
Funderingar: En sak jag undrar är varför
det är stor skillnad när tjejer gör nåt fel än när
killar gör det. Jag har 3 tjejkompisar deras killar
tjatar och gnäller när dom gör det minsta fel.
Får inte ens gå på fester eller träffa andra killar
utan dom blir avundsjuk eller gnäller.
När killen gör samma sak så är det helt annorlunda.
Alla ska bli behandlade lika
Jag ger bara ett tips till er alla Tjejer där ute
som har problem. Gör slut om en kille
slår er eller behandlar dig som skit.
Det är inte kärlek.
Citat: "Kärlek är hermoni av två själar som sjunger tillsamans"

Det var allt från eran
sotttnos<3
I now you like me Xoxo sotttnos<3




Kommentarer
Postat av: Jimmy

Söt du är, fin blogg :)

2009-09-25 @ 20:26:48
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0