2 oktober<3

Tjena alla sötisar<3
Idag hade jag skolan på dagen,
sen efter skolan drog jag och Josefin in till stan och shoppade.
köpte ett par jätte fina uggs med rosetter på,
köpte en plaboypercing ,jordgubsparfym, och så
köpte jag en vibrerad marcara.
 såg att det fannas i affären kickis vara bara tvugen att prova.
Snaka om att jag lär vara den första som har en vibrerad mascara.
Ingen av mina kompisar visst att det fanns viberad mascara inte jag heller.
Har nån där ute en vibrerade mascara komentera?
Bilder kommer imorgon på shoppingen<3
Nu ser jag på film med Jocke ,patrick,sandra.
SKräckisar !
Xoxoxo eran egna sotttnos<3<3
( bland dom bästa skräckfilmerna)


Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Mhm! :)

2009-10-03 @ 08:29:53
URL: http://swedie.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: okej, nej jag var i skolan igår, och sen träffade jag lite vänner och kollade på innebandy :)

ska du hitta på idag då? :)

2009-10-03 @ 12:06:25
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0