7 maj<3

Tjena alla sötnosar<3
Idag är det torsdag snart helg igen jippi=).
Idag hade jag läsförståelse i Engelska, det gick väll sådära.
Hade matte och debbat på naturen sen slutade jag
vi hade inte sista lexionen så fick sluta 1.
Det var skit längesen jag slutade så tidigt.
Bara sent varje dag känns det som.
Det var min lilla dag senare ska jag vara med Sara.
Idag ska jag ändra tillbacka till mitt gamla nummer.
För min mobil vart snodd på valborg.
Ni andra som inte vet.

spärrade kortet då men nu har jag fått ett nytt sim kort.
Idag träffade jag en jätte trevlig kompis på bussen
som jag inte hade träffat på 1 och halv år sen.
Var skit kul att träffas igen ,Tessan heter hon.
Vi ska träffas snart igen nån dag tror jag.
Det var allt från mig hoppas ni har haft en bra dag.
Puss å kram sotttnos<3333


Kommentarer
Postat av: Melliiss

sv: tack detsamma ! :) <3

2009-05-10 @ 18:22:42
URL: http://myliifemyway.blogg.se/
Postat av: Isabelle

tack<3

2009-05-10 @ 18:42:30
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0