28 maj<3

Tjena alla sötnosar <3
Såg att jag hade skrivit fel datum igår.
men idag var det rätt..
Idag var det en tråkigt skoldag
Fick reda på att jag var två poäng i från
G på nationela så jag fick ig i betyg i matte.
fy fan vad jag vart ledsen jag har liksom
sommarjobb då när det är.
Men nu måste jag gå i äckel sommarskola om jag inte gör en tenta sen.
Mitt sommalov är fan förstört.

Hatar matte ska bränna alla världens matte böcker.
Någon som är med på det ? haha
Det regnade också idag passade jo bra till humöret också.
Vilken dempig dag helt enkelt.
Ikväll ska jag vara med Sara och Sandra ,sen lite senare
kanske jag ser på Film.
En bra låt man kan lyssna på när humöret
är dåligt är Heartbeats.
Den är vacker!!!

Sexig gubbe hehe<3


Puss å kram sotttnos<3<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vem gör inte? sjukt gott :D

2009-06-01 @ 18:15:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Det förstås allt med jordgubbar går att äta=)

2009-06-01 @ 18:20:58
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0