2 mars<3

Tjena alla sötnosar !!!
Idag är det måndag och jag
har studiedag idag , fett skönt.
Idag ska jag typ plugga har två stora prov,
efter lovet samhälle och naturkundskap.
Igår var jag med min gumma sandra
som jag inte hade träffat på länge.
Vi hade det jätte kul<3.
Vi har det jämnt kul även fast vi bara är
hemms oss någon.

Sandra du är den ända
personen jag litar på helt.
Efter en sak som har hänt så
har jag svårt att lita på folk helt.
Men du är den som veta allt om mig gumman.
Jag vet att du alltid är här för mig vad som än händer.
Jag är alltid här för dig gumman .
Har aldrig skrivit en press om någon inte ens
kille ,men du betyder verkligen för mig .
Du är en sann vän.
Hoppas du och jag  alltid ska leva tillsamans.
Love you honey<3
Puss å kram din sotttnos<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt bra blogg! =)

2009-03-02 @ 17:41:10
Postat av: Isabelle

tack så mycket<3

2009-03-02 @ 17:46:19
URL: http://sotttnos.blogg.se/
Postat av: ELBEL

tack du med bejb :)<3

2009-03-02 @ 17:56:27
URL: http://elbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0