4 mars <3

Tjena alla sötnosar <3
Idag har jag gjort mycket ,
vad hände i skolan idag jo jag hade
so prov idag om lag och rätt,
det gick ganska bra ,
Sen så på svenska fick vi skriva
ner vad vi kände.
Jag skrev om min barndom.hihi<3
Efter skolan så åkte jag med
Johanna och maja dom skulle till
ungdomsmottagningen i Huddinge.
Sen så åkte jag med dom till tumba
och visade dom vart jag tog
min navel percing sen tog johanna det idag ,
sen drog jag till åse.
Det var min lilla jobbiga dag.
Puss å kram sotttnos<3<3

Min text jag skrev på svenskan:
vad allt  var mycket lättare när
man var liten ,inga prov,inga kille bekymmer
eller kompis bekymmer,
Man bara lekte på dagarna och gjorde
det man kände sig för.
Livet var verkligen härligt då.
Jo äldre man blir ju mera allvarligt
och tråkigt blir allt.
Barndomen var verkligen en härlig tid som
jag minns väll.

Gamla bilder<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0