22 mars<3

Tjena alla sötnosar.
Vad har jag gjort i helgen ju igår
fryade jag camilla som fyllde 17 år grattis i efterskott igen.
Idag har jag handlat med mamma på Skärholmen.
Vi handlade sommar kläder för jag ska åka till
Tenerife på påsklovet behöver nya sommar kläder till då.
Jag köpte en fin röd klänning, t-shirt,byxor ,trosor.
Sen har jag också köpt en IPod nano  köpte en
med 8 gb.Det var en lilla blå skit cool färg.
Innan så har jag bara lyssnat på min mobil,
men nu orkade jag inte längre lyssna på den.
Modeforten:


Här är årets trendigaste nyhet:
Jeansleggings. Alla vill ha dom .
Bara ut i affären idag och köpt ett par jeansleggins.
Det var allt från mig<3
Puss å kram eran sotttnos<3<3<3


Rihanna har hakkat på modet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0