18 mars<3

Tjena alla där ute<3

Idag har det var en konstig dag bara
känns det som.
Vi hade bara 3 lexioner idag
samhälle ,naturkundskap och
idrott. På idrotten badade vi
var skit kul vi gjorde vattengympa.
Sen så fick man gå och kolla på indvudella
val i skolan dom hade utställning .
Det är till tvåan men ändå.
Jag och Josefin ska ta friluftsliv
tror vi ,då får man paddla kanot,
bada, klättra tälta m.m

Men man måste ju välja fler kurser
men det är en kurs tror jag.
Idag träffade jag matte han kom till min
skola men det vart inte så mycket med
det var typ hej och hejdå.
känns det inte rätt så jag ängde inte
med elin och dom och åka bil.
Matte är en kille jag är snaka med
i fall ni andra undrar.
Idag var det en deppig dag fler
var deppig och så .
Hoppas nästa dag blir roligare .
Puss å kram sotttnos<3<3

citat:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0