16 juni<3

Tjena alla sötnosar <3
Idag på dagen hade jag det gamla vanliga skolsaken.
Men efter så åkte jag hem och vilade en stund.
Sen på eftermiddagen var jag med Sara vi gick en promenad
och träffade på masssa kompisar.
Vi träffade bland annat Putte en kille som jag inte har träffat på länge.
Nu när det är sommar så är alla ute och då träffar man på alla möjliga.
Ikväll ska jag nog vara med sara .

Modefroten : Nu i sommar ska det vara ljusa färger som
lyser upp fint nu till alla sommarens färger.
Tex: gul, rosa ,ljus blå m.m
Leopard och Tigrar  mönster är också mode nu.
passar ju bra för jag gillar Tigrar och det mönstret.
Det var allt från mig idag.
Puss å kram sotttnos<3



Kommentarer
Postat av: amandaaapanda ;*

äälskar tightsen ! :)

2009-08-17 @ 12:35:53
URL: http://anilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0