22 februari<3

Tjena alla sötnosar !
Idag är det söndag ,
imorgon åker jag med till
riga med familjen vi ska shoppa loss
där .Dom har snygga kläder där.
Imorgon var det bekymmer
jag och josefin min kompis var
ensamma hemma hos mig .
Jag hade sagt att vi skulle vara hemma.
Men josefin och jag åkte iväg till robin en kille istället,
Sen ringde syrran mig full och vart skit sur.
Sen fick mamma redan på det och vart besviken
att jag hade ljugit ,idag fick jag skäll och så men
det gick bra i alla fall fick inte utegångsförbud i alla fall.
Puss å kram sotttnos<3

Dom fyra Årstiderna<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

var det du eller din syrra som var full?

2009-02-23 @ 15:23:27
Postat av: belle

syrran

2009-02-24 @ 22:05:52
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0