12 februari=)

Tjena alla sötisar !!
Idag var det en dag med många
håltimmar ,slutade halv 4 ..
Efter skolan så åkte jag till
stan och lämnade pengar till ange
som ska köpa biljetter idag till mig och
min kompis.

VI ska på alla hjärtans dag fest imorgon ,
med Dj och grejer.
Idag så fick jag en jätte söt ros
och klubba av anna och josefin dom
hade skrivit jätte söt text på den till mig.
Vi hade alla hjärtans dag i skolan idag eftersom
det är oturs fredagen imorgon.

Annas söt text hon skrev :
Till min glada bellus !!
Alltid ett glatt lende på läpparna.
Alltid ett glatt humör .
Runt omkring dig kan man inte var annat än glad.
Älskar dig bellus.
Du ska bara veta anna att jag älskar dig
med otroligt mycket.Du är en bra kompis.
Det var allt från mig puss å kram  <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0