14 april<3

Tjena alla sötnosar<3
Nu är jag äntligen tillbaka.
Kom hem i söndags från tenerfia.
Det var skit skönt där.
Solade och badade ,shoppade.
Jag älskar att resa kul att se andra länder
i stället för sverige hela tiden.
Ett ordspråk som man säger
" Borta bra men hemma bäst"
Idag började jag i skolan ,tråkigt
men skit kul att träffa alla kompisar.

Har saknat dom var ett tag sen sist vi sågs .
Jag hörde att ni andra som var i sverige också hade det varmt.
skönt för er alla hoppas ni solade och myste som jag gjorde där nere.
Det var som svensk sommar där nere.
Inte så jätte varmt men ändå varmt.
Räckte för mig vart brun och så.
Liter bilder från semstern<3
Puss å kram sotttnos<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0