8 september<3

Tjena alla söntnosar där ute<3
Idag ska jag skriva mitt första morgon inlägg
sen jag startade den här bloggen.
Idag vaknade jag upp glatt fick ett sms från en kille som
jag trodde hade dissat mig.
Han hade inte haft pengar på mobilen därför han inte hade svarat.
Har precis duchat och ska om ett tag dra till skolan.
Idag har jag bara två lexioner,börjar klockan 1 fett najs.
Idag fyller mina kompisar Catta och Rasmus 17 år .
Grattis Catta och Rasmus <3
Hoppas ni får en underbar födelsedag .
Grattis till er alla andra som också fyller år idag.
Idag tänkte jag ge er lite smink tips.
Hur man målar fram sina drömläppar.

Större läppar
Dutta med en ljusare färg på mitten
av din läpp för att sätta fokus på munnens mitt.
Måla sedan den övriga läppen i något mörkare nyans.
Hjälp till med fingret för att sudda ut kanterna.

Mindre läppar
Måla läppfärgen bara på munnens mitt
och tona sedan ut den så att den är mörkare
mitt på munnen och ljusare ut mot konturerna genom
att dutta med fingret så att färgen sprids.

Markerade läppar
Måla med en välvässad läpppenna längs med
läpparnas konturer och förstärk
gärna amorbågen lite extra.
Fyll sedan i resten av läpparna med pennan
och toppa med ett läppbalsam eller glans.
Bild på födelsedages barnen =)
Puss å kram sotttnos<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0