17 september!

Tjena alla sötnosar där ute <3
Imorgon är det fredag ska bli så skönt med helg.
Idag har jag bara tagit det lungt efter skolan.
Har inte varit hemma en ända dag denna vecka.
Idag tänkte jag berätta lite fakta om mig som ni kanske inte visste.

*  Jag älskar tigrar ( mitt rum är fullt med tigerar tavlor och plancher)
* Jag tycker Ryan sheckler är snygg.
* Jag tycker att baka är roligt.
* Jag  skriver egna musik låtar.
* Jag älskar att åka utomlands.
* När jag var liten så gick jag på teater och drömde om att bli skådespelare.
* Jag och mamma har åkt två gånger till Riga bara för att shoppa.
* Jag gillar rosor
* Har ett landställe I sorunda.
Nu tror ni vet allt om mig nej det är bara lite av det ni inte vet om mig.
x.oxo sotttnos

  


Kommentarer
Postat av: andrea

Jag vet att du gillar Tigrar baby! det är

därför du är så "vild" ahha ;) Älskar dig gumman <3

2009-09-17 @ 22:12:48
URL: http://dinandrea.blogg.se/
Postat av: Isabelle

ahhah skön tack <3

2009-09-18 @ 17:42:17
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0