11 september

Tjena alla sötnosar där ute<3
Idag är det äntligen helg. Jippi!
Idag hade jag kort skoldag slutade halv 1.
Efter skolan vara jag med sara och sandra en stund.
Ikväll ska jag vara med kompisar.
Många är verkligen sega idag för skolan har börjat.
Snaka om att den sliter på oss.
Idag tänkte jag ger er en Inne och Ute lista på modet i höst.
Citat:" Hjärtat har skäl som inte förnuftet förstår"
Puss å kram eran sotttnos<3<3


Inne                                       Ute
     



      

       
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

hm, skinnjackan och pälsjackan är som hetast nu!:)så där gjorde du ett litet fel;) men sjukt bra blogg tycker jag att du har ,:)väldigt intresant!

2009-09-27 @ 15:36:02
URL: http://daniellphe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0