6 maj<3

Tjena alla sötnosar <3
Idag hade jag frilufsdag.
Vi var i ågesta frilufsområde.
På förmiddagen så gick vi en skogspromenad på en timmme.
Sen så åt vi lunch vi alla hade med oss matsäck.
Jag hade med mig Pannkakor med Tommy Jerry kex och Jordgubbsfestis.
Det var som att bli barn på nytt igen.
Sedan på eftermiddagen så körde vi kubb.
Sen så åkte jag hem och tog det lungt.
Saknar tiden när man var liten inga läxor och sånt skit allt var så lätt.
Man bara lekte och åkte på utflykter.
Nu förtiden så ska alla leka äldre än vad dom redan är.
Mode nu da: Nu är gladiator skor mode.
klänningar och tunikar går aldrig ur tiden.
Bara fixa nåra snygga  assocearer till.
Så blir allt prima ballerina.
Det var allt från mig<3
Puss å kram sotttnos<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0