14 maj<3

Tjena alla sötnosar där ute.
Idag har det varit en seg dag för mig.
Imorse tog jag sovmorgon orkade inte gå till första lexionen.
Så skoltrött nu den sista tiden.
Idag gick jag till halv 4 på våran sista lexion
kom en tjej och pratade om kvinnlig omskärelse.
Jag tycker fett synd om kvinnorna som går igenom det.
Imorgon är det Rix Fm fick reda på det idag.
Jag och sandra kanske ska ditt är inte lika
roligt som det var förrut där.

Nu ska jag skriva en liten snutt till
en person som jag bråkar nu med just nu.
Jag vill bli vän med dig igen men inte när du
säger fitta och massa såna dumma ord.
Du fattar inte hur jag känner?
Fast du säger att du gör det.
Jag gav dig en till chans men
du sumpad den igen.
Nu får du fan komma till mig nu.
Det var allt från mig =)
Puss å kram sotttnos<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tjena :) det är bara bra!



Nemen va trevligt och hitta din blogg =)

2009-05-16 @ 12:22:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jupps =)

skulle du kunna hjälpa mig med

Designen på min blogg.

Vore skit snällt.

kram=)

2009-05-16 @ 12:27:20
URL: http://Isabelle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0