1 maj<3

Tjena alla sötnosar där ute.
Idag är det första maj och solen steker.
Igår hade jag 20 personer hemma hos mig
först skulle det vara nåra bara men det vart nåra flera.
Jag var ensamma hemma så det var ncice.
Men vi hade det skit kul ändå.
Sen klockan 4 på morgonen så hjälpte två skit sköna killar oss att städa.
Idag har jag det mest tagit det lungt vi vaknade halv  11 åse och sara .
Det var dom två som sover över hos mig med.
Vi åt frukost sen så duchade vi..
Sara gick hem för hon skulle fixa nåra saker.,
Åse och jag har ,mest solat idag.
Få se om det händer något roligt ikväll.
Hoppas ni alla hade en lika underbara valborg som jag.
Puss å kram sotttnos<3<3<3
Nåra bilder från igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0