5 mars<3

Tjena alla sötnosar<3
Idag var det en mycket
härlig dag vi hade ingen människa
socilat kulturellt idag så
vi fick sluta 1 i stället för halv 4 .
Eter skolan så fixade jag leg till mig,
och så klippte jag mig
Mitt hår hade blivit slitet är så fult,
 med slitet hår så du klippte jag mig.
Det vart fint åse tyckte också
det hon följde med mig.
Fick lite mera en frilla.
tyvärr så tog jag ingen bild ,
men ska ta en annan gång då får ni allt se.
var med åse en liten stund efter också.
Det var min lilla dag..
Hoppas ni har haft en bra dag <3
Puss å kram sotttnos<3<33<3


Kommentarer
Postat av: Verran

sv: Tack så hemskt mycket :*

2009-03-07 @ 13:17:54
URL: http://uso.blogg.se/
Postat av: Souzan från klassen

fiin blogg du haar belle:D

hahah det e souzan från klasseen ..

äähh.. kan du hämta med dig msk pappret till skolan på måndag. Den där paparet om Familjen .. jag har inte den hemma .. så jag tänkte kopiera den i biblan när du hämtar den på måndaag ..

Glöm inte att ta med diig msk pappret "familjen" på måndag :) / souzaan

2009-03-07 @ 14:09:39
Postat av: belle<3

tack så mycket souzan <3

japp jag tar med mig pappret till

måndag.

2009-03-07 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0