16 mars<3

Tjena alla sötnosar <3
Idag har jag bara gått i skolan .
Slutade dock ganska tidigt efter som
jag inte hade någon spanska så slutade halv 3
i stället för halv 5. Så det var nice ..
Imorgon är jag ledig skolan har resursdag
dom som har kommit efter  ska ta igen då typ.
Jag och josefin ska åka till stan och lattja.
Det ska bli nice<3<3
modefroten : var ett tag sen.
Michael Kors inspireras i vår av svunna tider och jetsetlivet i
 solen när han släpper sin senaste klockkollektion.
Djärva färger, blandade material och stilfull design reflekterar
vårens trender, enligt designern michael kors.
Det var allt från mig hare bra <3
Puss å kram sotttnos<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0