12 mars<3

Tjena alla sötnosar <3
vad har hänt idag,
Jo har haft naturprov idag det gick ganska bra .
VI hade ingen människan socialt idag så slutade
1 typ i stället för halv 4 jippi.
Så då åkte jag och Josefin till ett cafe i Huddinge.
vi satt där ända till halv då jag åkte hem.
Sen när jag kom hem typ så åkte jag med
familjen till en resturang och åt mat.
När jag kom hem så var jag  tvugen att plugga medicin
hade mycket kvar att göra.
Fattar inte våran lärare  är galen andreas i klassen
var uppe hela natten för att göra klart medcin provet
så han var död i skolan idag.
Anna ska sitta hela kvällen jag har suttit med det ass mycket
Petter satt med en läkare men ändå satt och gjorde det i
16 timmar.Det är helt sjukt allting.
Ska bli så skönt med helg<3
Jippi Jippi<3
Det var allt från mig !!
Puss å kram sotttnos<3<3

Kommentarer
Postat av: souzaan

Pappret där det står (Uppgifter räknade sedan föregående prov) som vi fick av matteläraren tommas , ere de uppgifter som vi har matte prov på ?? :)

2009-03-14 @ 11:47:36
Postat av: Isabelle

ja det är det =)

2009-03-14 @ 12:01:05
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0