9 juni<3

Tjena alla sötnosar<3
Idag har jag gått i skolan och jobbat matte och rensat skåpet.
Imorgon har jag avslutning fast egenkligen inte måste jo
gå matteskola ett tag fast det är ju bara från 9-12 så man kan ju vara efter.
mammas har sagt om jag får G så får jag pengar.
Måste tänka possitivt även om det är piss att gå till skolan på sommaren.
Men man får ta det priset om man inte har lyssnat så bra.
Fast min matte lärare suger.
När jag kom hem så såg jag på Twilight och vara med sandra.
Senare på kvällen gick jag ut med sara och mickis.
Börjar får ont i halsen inte bra.
Det var allt från lilla mig.
Puss å kram sotttnos<3
Sant<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har gumman. Du är så söt på bilden också som en liten ängel på ett bokmärke.

2009-06-10 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0