4 juni<3

Tjena alla sötnosar <3
Imorgon är det Fredag sista dagen på mitt
praktik plats ska bli kul att slippa den men ändå inte.
Det jag gjorde mest idag på praktik platsen var att gunga alla barn.
Stog kanske i 2 timmar på ranken och gungade massa barn.
Kom hela tiden massa nya barn som ville gunga.
Sen när jag kom hem så åt jag och slog in presenter.
Min syrra tar nämligen studenten och min mamma fyller år i imorgon.
Så handlade presenter efter jag hade slutat.
Slutade sent idag runt halv  5.
Så nu har man spenderat massa pengar.
Sen på kvällen var jag med sara och mickis.
Som var visst lite full när jag träffade dom
saras brosa hade nämligen tagit
studenten
då hade dom varit med och fyrat han.
Det var allt från lilla mig
Tusen pussar å kramar eran sotttnos<3
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha åååh, fan vad längesen det var man pärlade pärlplattor...

2009-06-05 @ 09:45:11
URL: http://attentionwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0