3 augusti<3

Tjena alla sommar steeekare där ute<3
Jag hoppas ni ligger och steeeker i solen nu i sommar.
 Så fort det är sol såklart annars kan man jo inte sola.
Sorry om jag inte har haft så mycket tid att skriva .
Men nu på sommaren är man ju ute med kompisar inte inne framför datan.
Men jag lever ska ni alla veta .
Den senaste tiden i sommar har jag varit på mitt Landställe
och så har jag varit med kompisar.
Igår fyllde min syrran 19 år.
Vi fyrade henne på  Landet med glass och tårta.
och massa paket såklart.
Den 9 Augusti åker jag till Bulgarien .
Det ska bli skit kul ser fram i mot det.
Filmtips : Ni ska se kenny starfighter <3
Den är rolig och barnslig om du har sån humor.
Finns nu på dvd.
sommarmodet : är färglada klänningar då blir man jo alltid glad
att se nån med färglada kläder. T.e.x : turkos



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0