26 Agusti<3

Tjena alla sötnosar där ute <3
vad har hänt för nytt senast gången jag skrev ?
Jo jag har börjat i skolan.
Hur tycker jag det känns da?
Helt okej faktiskt , man kommer fort in i det känns som jag
aldrig slutande ,känns verkligen inte som att jag bara har gått 3 dagar.
Fast det bästa med är att jag har skit skönt schema det här året.
Jag slutar tidigt på onsdag liksom 12 ,sen på tisdag har jag sovmorgon till 1
och på fredag slutar jag kvart 1.
Mitt schema är det bästa någonsin<3
Förra året så hade jag det skit tufft.
Så nu har man massa fritid att göra massa annat .
Så det gör ingeting engenkligen att skolan har börjat.
En annan rolig grej har att jag tar körlextioner i skolan.
Så snart om ett år eller mindre så har jag säkert kör kort.
Då är det bara att ringa mig hehe<3
Dagens citat :
  Är faktiskt från min kärleks låt jag håller på att
skriva .Min rappar kompis massamud som uppträde på ung 08 i år
har hjälpt mig gjort en melodi.
Det tråkigaste var att jag missade när han uppträde på grund av att jag var
i Bulgarien med familjen.
Citat är : Kärlek är över allt.
Går inte att fly ..
tro mig jag har försökt.
men som tröst för det får ni nåra bilder när han uppträde
kanske ni känner igen han.
Det var allt från mig .
Puss å kram eran sotttnos<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0