23 augusti<3

Tjena alla sötnosar <3
Imorgon börjar jag i skolan gud vad tråkigt det ska bli ,
men ändå så ska det bli kul att träffa alla i klassen.
 Jag har inte sätt dom på hela lovet.
Kort samma fakta om mitt lov:
Det lov har varit ett av mina bästa Sommarlov <3
Jag har festat mycket , varit på maskerad fest bland
annat.Då klädde jag ut mig till sjuköterska.
Sen har jag varit i  Bulgarien och varit på Landet.
Jag har lärt känna massa snälla ,roliga männsikor.
T.e.x  Rönninge gänget Teresa , Stefanie ,Amalia,Emelie m.m
Den sommaren har varit en händelse rik sommar med massa skoj.
Tråkigt att sommaren 09 är slut.
men det är bara att ladda upp energin till Julovet nu da.
Dagens citat : "Bättre med ärkliga fiender än falska vänner"
Bilder från sommaren 09 <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0