17 Augusti<3

Tjena alla sötnosar<3
Nu är jag hemma igen <3.
Det var skit kul i Bulgarien.
var på strand fest där och allt och shoppade massa roliga märkes grejer.
I mtv var där och filma också.

Bilder kommer senare från Bulgairen sen när
jag orkar lägga in .
Någon som vill köpa biljetter till skumparty den 4 september?
Ps : festen är i stockholm (alvik inte bulgarien)
Kommer bli ass kul med massa sköna folk.
Fast kanske inte dock lika kul dom det är som att festa utomlands.
Fast som sagt va det är vad man gör det till .
Bestämmer man att det är kul så kommer det att bli kul.
Posentivt tänkade funkar alltid  .
Testa bara bryr er inte om andra folk som säger dumma saker.
Ta det bara och vänd det som posentivt i stället så kommer
du alltid att må bra och vara glad.
Funkar för mig <3
Puss å kram eran sotttnos<3
Dagens citat: Lev livet och va glad<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag bodde i närheten, så .. =)

2009-08-17 @ 11:33:59
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

oki synd=(

2009-08-17 @ 11:51:48
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0