19 april<3

Tjena alla sötnosar<3
vad har jag gjort i helgen.(Jo)
I fredags var med med Sara,Åse Anna ,Josfin m.m
Vi var lite över allt..
I lördags var jag med sara och kungman och snakade lite.
Vi kollade också på youtube klipp på internet på en physko kille i skolan.
Han ska alltid vara först in i matsalen och först ut i skolan.
Sök på min uggla på youtube så får ni se en skit rolig människa.
Det är den första länken som  han är i.
Gör det är värt det.
Man får allt ett gott skratt och bara kolla på han.
Idag så var jag på landet och pluggadet pytte lite med.
Det var allt från mig hoppas ni har haft en rolig helg.
kram sotttnos<3<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet du några mer från din klass som har en blogg? :D

Vill så gärna ha mer bloggar att läsa :D

2009-04-20 @ 22:48:21
Postat av: Isabelle<3

ja det är flera som har.

josefin har men hon har inte skrivit på

jätte länge sen har elin i klassen.

Den heter allaboutcharmys.blogg.se

2009-04-21 @ 21:43:16
URL: http://sotttnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0